اینم به افتخار لیـــا خانم


˙·٠•●Alone In My World●•٠·˙

اندر احوالات یک مونث جوجه ی دبیرستانی

 سلام. توی پستای قبلی یکی اومد نظر داد و گفت بسه این همه ناامیدی که ازش مینویسی! یه کسی که برای من خیلی عزیزه. اینو به خاطر آجــــی لیای خودم میذارم!

 

 

پاییز آمده ست که خود را ببارمــت

پاییز لفظ دیگر"من دوست دارمت"


بر باد می دهم همه ی بود خـــــویش را

یعنی تو را به دست خودت می سپارمت


باران بشو، ببار به کاغذ، سـخن بگو

وقتی که در میان خودم می فشارمت


پایان تو رسیده گل کـــــاغذی من

حتا اگر که خاک شوم تا بکارمت


اصرار می کنم که مــــرا زودتر بگو

گاهی چنان سریع که جا می گذارمت


پاییز من، عزیز غم انگیز برگ ریــز

یک روز می رسم و ... می بهارمت! 

"سید مهدی موسوی"

 

 

بله... عاشقی هم چیز قشنگیه. آخه ما آدما یه وقتایی غمگین بودنو دوست داریم

پاییزم فصل قشنگیه... پاییز، لفظ دیگر من دوست دارمت...

 

 



نظرات شما عزیزان:

mahdiyeh
ساعت18:04---6 بهمن 1390
بابا خوش به حال لیــــــــاپاسخ: اره دیگه آجی گلمونه :d

Nafas
ساعت0:47---3 بهمن 1390
misi kheili naz bud

وَ تو ...

روزی برخواهی گشت !!


... که از من ...

تنهــــا گرد و غباری بر روی شعرهای عاشقانه باقی مانده است .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:,ساعت 13:34 توسط Dreamer| |


Power By: LoxBlog.Com